i also KPOP lOveRer

i also KPOP lOveRer
bi rain

Sunday 18 September 2011

18 september 2011 kolej rafflesia 10.30 pm

emm..annyong!!! hari nie aku dibawa oleh roomate ku jalan2 keluar dari uitm puncak alam nie. dia ajar aku naik bas rapid yang kene touch2 nie..payah gak..heheheheh..aku g jalan buat pertama kalinya ke Shah alam..cis..wat malu je..ada ke first time...!!

PKNS>>entah stand for apa..yang aku bleh nyatakan disini ianya macam greentown mall la kalau kat ipoh..

alam sentral shah alam ni pun aku baru first time jejak..kat sini macam ipoh parade ar..ada boling, karaoke, n game...hahah.. ini kalau dapat kat dak tu..msti syok wawawa..

ada satu g tmpat..cc ahh entah tp yang ini untk sapa2 yang agak banyak duit..kalu kat ipoh ala2 jusco ar..tp tak de wayang tau!!

yang lebih menarik 3 tmpat di dalam kawasan yang agak dekat tak la macam ipoh kan..kene tukar bas..huhuhuhu..tambang hanya RM1.90 murah tak??? jaraknya macam g ipoh DASYAT!!!

aku tak de la beli pape..just beli beg ngan komik kegemaran aku..heheheh

ada komik nie..pak cik Kaki Panjang..syok..komik first aku baca korea punya..aku baca punya baca tiba2 kat belakang komik tu ada tulis yang cite tu telah di moviekan..wah pe g sekarang nie aku dalam proses mendownloading cite tu heheheheh...lambat pun aku saboo..nak tengok punye pasal..

esok kelas bermula..so bermulalah kembali operasi mendaki tangga keramat tu..adoiyai...nasib ar yana...ko tak dpt kolej ko nak..sekarang kolej dpn tangga so pandai2 lar..
heheh
then...
bye2
with love
jih

No comments:

Post a Comment