i also KPOP lOveRer

i also KPOP lOveRer
bi rain

Saturday 17 September 2011

12 sept 2011 isnin 8.20 mlm kolej raffelsia puncak alam

Weh..sakura..dah lama tak taip...for all information..aku dah ada kat puncak alam sambung degree HA semalam makdak dan pakdak hantar, kakyong dgan mak pun ikot..aku bertolak dari rumah pukul 7 pg.sampai pukul 10 daftar kolej..dan msuk kolej..semalam sedeh gak aku mengenangkan aku bakal duduk kat puncak alam nie for 2 years untuk stdy..mybe aku mungkin jarang blk..yelah nak belajar naik bas rapid lg.huuuuujenuh...
So hari aku start daftar kat fakulti OM yg dah macam petronas tower tu..gile hari nie jgak aku ngan roommate baru aku si Nurul brjuang turun tangga batu cave yg bilangan anak tangganya masih tidak diketahui..hahahhahha..tak pen anti aku kira..tdi msa kat fakulti blur2 je jalan main redah je...ikut org kulu kelooo...pastu aku jmpe farah..pehhhh farah cun abis...sampai dia kat depan mata aku pun aku boleh tak perasaan...kurus....pastu plk aku pun jalan kat fakulti tu duduk tunggu apa pun aku tak sure...9.08 pm aku bru je lepas mandi..sakit kepala sikit.emm sambung blk..dalam aku duk menagut tu..tibe, aku Nampak sorang mamat nie..comel muke dia cam nikhun hahahha..ak siap bg tau nurul lgi yang muke dak tu macam nickun..aku aspect aku tngk je la budak tu sekali dia dating Tanya, “eh awak kos apa?” hahahah dak nikhun Tanya...tak sangka..dah ar comel..tp malang gak la..aku tua setahun dari die..melepas...hahah setakat cuci mata leh ar...sian dia document tak complete.dia dak asasi undang2 entah macam mana leh dpat kos HA pun tak tau..hahahha ah abaikan..ko nak tau aku kene naik ke kolej untk g UK buat pengesahan berramai2 pastu aku bleh turn blk n naik blk..dasyat..tp masa las t aku naik ramai giler student yag turn..macam tak caya plk ramai nya n aku nie je yang mendaki naik..waawawawa...

No comments:

Post a Comment