i also KPOP lOveRer

i also KPOP lOveRer
bi rain

Saturday 15 March 2014

~New Home + New lIfe + New hope~

Dimulakan dengan Bismillah, -3.09PM dalam keadaan rahmat sedang turun~

hurm, lama aku tak update..lama sangat kot, well aku betapa selama  tahun setengah di universiti utk habiskan DEGREE IN HEALTH ADMIN -bangga sb berjaya habiskan walupun result final aku tak mencecah target yg aku target- but i'm happy..

so..kat sini aku nak share apa aku buat selama aku tak update blog aku nie..hahahahahahah...

PIC ini ditangkap masa aku duduk menumpang kat rumah kawan aku yang practical kat KL..masa ni nak g kenduri rumah kwn..first time aku tengok pengantin berarak kat naik LRT..hahah...#farahliyana_effanordin_dygkumaznah_ernieda

PIC yang paling aku tak suke..sb muka aku huduhhh (T_T) ishh...tp time ni aku dgn geng aku buat asgmnt kat UTEM tibe2 ada production shoot..drama apa tah..lupe..tp drama nie dah tayang dah..aku wondering gak klu kot2 muke kawan aku masuk..sb time diorg shoot kwn aku slambe badak dia lintas dpt camera..hahahah...special Tag # dygzakiah

PIC ni aku suka sb muke aku ok..hehehe..dia nie la dygkumaznah..cam cina kan?? but she is a lovely girl...dak serawak..entah bila la nak jumpa dia nie..gambar nie masa final presentation aku..aku masa panel + sama tmpt+ sama waktu dgn dia..gabra aku dgn dia sama pd masa ni..hahah..but she doing good better than me..

peace sikit..#shira..blazer aku beli dgn ko..hahhaha..

PIc nie..kat BUKIT AMPANG #effa_nordin +Maznah+Pika bwk tak salah..heheheh...ampun klu salah..sb aku dah lupe...

PIC kat papa rich..rasa ni time aku renunion <<betul ke aku eja?> hahah..dgn schoolmates aku ..#huda_fau

final research presentation slide  preparation..sangat tekun #PIKA_MZNH credit ERNIEDA yg capture gambar

lepas presentation..alumi feeling..yealah..pui..""kekekekek

yg nie?? KAMPUNG BARU..diorg bwk utk dinner..cis..western sgt..makan chicken chop..sedap2..thanks korang..#mala pun ada sbnrnye..tp tengah bayar bil yg beratus kat dalam..hahahahha

ini best..my first time turun stadium pegi tengok perlawanan bola sepak antara SELANGOR dgn JDT..(agak2 korang aku duduk sebelah mana?)

final meeting with her..(MY COOLEST EVER SUPERVISIOR) 

kat sini aku makan..hahahha..sodap2..kalu pg KB meh singgah sini..rasa duduk kat bikini bottom...hahahah

FINAL FINAL EXAM (after) jgn tanya kenapa pakai gitu..dah mcm org bersalin anak sulung..sb dewan exam sejuk mcm iglo

No comments:

Post a Comment